Skautský kraj Praha hledá asistentku

Krajská rada Junáka – českého skauta v Praze vypisuje výběrové řízení pro obsazení pozice „asistent / asistentka krajské rady

Pracovní náplň:

  • podpora krajské rady – administrativa a servis pro členy krajské rady, kompletace materiálů pro jednání krajské rady, zápisy z jednání, správa webu kraje, pomoc při organizaci a zajištění akcí pořádaných krajem, správa a evidence majetku kraje, agenda dotací rozdělovaných krajem, správa a hlídání úkolů
  • servis pro členy Junáka – českého skauta a veřejnost – informační servis, předávání kontaktů
  • možnost rozšířit o zpracování grantové agendy MHMP

Forma pracovního úvazku:

  • DPP v délce cca 20–40 hodin měsíčně
  • zhruba hodina denně pro operativní záležitosti
  • účast na pravidelných poradách dvakrát měsíčně večer (cca 4–6 hodiny)
  • agenda dotací rozdělovaných krajem – nárazová práce 15–20 hodin v prosinci
  • grantová agenda – nárazová práce při podávání projektů a odevzdávání vyúčtování (20 hodin v září a lednu)
  • předpokládaný nástup březen až duben

Požadujeme:

  • organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, ochota, komunikativnost
  • preciznost, spolehlivost, samostatnost a časovou flexibilitu
  • bezúhonnost
  • praxe v administrativě výhodou
  • zkušenost s fungováním Junáka výhodou

Schopnosti a dovednosti:

  • schopnost rychlého psaní, přesné formulace a schopnost zapisovat podstatné
  • proaktivita, předcházení problémům, iniciativa, dlouhodobá schopnost organizace
  • komunikativnost, příjemné vystupování
  • předchozí pracovní praxe není třeba
  • výhodou zkušenost s řízením dobrovolníků, projektů

Nabízíme:

  • mobilní telefon, kancelář s administrativním zázemím
  • volnější režim během školních prázdnin
  • vhled a podílení se na řízení skautského kraje

Stručný životopis a motivační dopis (max ½ normostrany) zasílejte do 5.3.2017 na adresu kancelar@praha­.skauting.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Hana Bejčková – Karamela

předseda krajské rady